ﻣﻘﯿﺎس سنجش كيفيت خدمات باشگاه ورزشي : ﻣﻘﯿﺎس ﺳﻨﺠﺶ كيفيت خدمات باشگاه ورزشي توسط فلاحي و همكاران (1393) ارائه شد. ﺷﺎﻣﻞ 18 ﺳﻮال ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻓﺮد ﺑﺎ ﭘﺎﺳﺦ دادن ﺑﻪ آن ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی از ابعاد مختلف (یکدلی و یکپارچگی، پاسخگویی، اعتمادسازی، اطمینان و پشتگرمی، موارد ملموس و عینی) را اندازه گيري كند.
ویژگیهای روانسنجی ﻣﻘﯿﺎس سنجش كيفيت خدمات باشگاه ورزشي
در پژوهش فلاحی و همکاران (1393) روایی صوری و محتوایی این مقیاس توسط اساتید مربوطه مورد تائید قرارگرفته است. همچنین پایایی این پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرار گرفت که نتایج آن را بدين شرح گزارش دادند: یکدلی و یکپارچگی 82 /0، پاسخگویی 83/ 0، اعتمادسازی 79/ 0، اطمینان و پشتگرمی 76 /0، موارد ملموس و عینی70 /0 گزارش شد.