در پژوهش کارشکی (1387) اعتبار کلی بدست آمده پرسشنامه يادگيري خودتنظيمي در اجرای نهایی نیز (95/ 0) بدست آمد. اعتبارسه خرده آزمون شناختی، مدیریت منابع و فراشناختی در اجرای نهایی، به ترتیب (86/0)، (89/0) و (90/0) بدست آمد. درمورد یادگیری خودتنظیمی، شاخصهای حاصل از اجرای تحلیل عاملیتاییدی، اعتبار مناسب ابزار را نشان میدهد (RSMA=0.055 ,GFI=0.97، c²=767.71 , DF=751). در مجموع شاخصهای حاصل از اجرای آلفای کرانباخ و تحلیل عاملی تاییدی، اعتبار مناسب ابزارها را نشان میدهد. در پژوهش حسینی نسب و رامشه (1379) خرده مقیاس کاربرد راهبرد شناختی دارای ضریب همسانی درونی68/ 0 و 64/ 0 برای راهبردهای سطح بالا و پایین شناختی و 55/ 0 برای خرده مقیاس خودتنظیمی (مدیریت منابع و فراشناخت با هم) گزارش شده است. البرزی و سیف (1381) نیز این آزمون را درمورد دانشجویان به کار بردهاند. گه می توان از منبع پیوست نتایج روایی و پایایی را استخراج کرد.