پرسشنامه وفاداری به برند

کد : 764
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 25
نویسندگان آکر
ابعاد پرسشنامه 6
سال انتشار 1991
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه وفاداری به برند : پرسشنامه وفاداری به برند توسط آکر (1991)، تهیه و تنظیم شده است و دارای 25 سوال می‌باشد.

ویژگی­های روان­سنجی پرسشنامه وفاداری به برند

رسول آبادی (1394)، پایایی پرسشنامه وفاداری مصرف­ کننده به برند را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 79/ 0را به دست آورده است که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط وی تأیید شده است.

 
محصولات مشابه