پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان

کد : 913
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 30
نویسندگان یعقوبی و همکارن
ابعاد پرسشنامه 5
سال انتشار 1394
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان : پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان توسط یعقوبی، رهی و بهادری (1394)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 30 گویه می‏باشد.

ویژگی ­های روان­سنجی پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان

یعقوبی و همکاران (1394)، پایایی پرسشنامه پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 79/ 0درصد به دست آورده­اند که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط آنها تأیید شده است.

محصولات مشابه