پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان : پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان توسط یعقوبی، رهی و بهادری (1394)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 30 گویه میباشد.
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان
یعقوبی و همکاران (1394)، پایایی پرسشنامه پرسشنامه وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 79/ 0درصد به دست آوردهاند که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط آنها تأیید شده است.