در مطالعه آذری، ریاحی و دهنوئیه (۱۳۹۵) ضمن سنجش روایی صوری و محتوایی این ابزار، ضرایب پایایی را با روش آلفای کرونباخ، برای همه ابعاد بالاتر از 70/ 0 گزارش شده است. به منظور بررسی هنجاریابی در پژوهش آذری، ریاحی و دهنوئیه (۱۳۹۵) 234 نفر با تکمیل پرسشنامه در مطالعه شرکت کردند (نرخ پاسخگویی5/83 %). میانگین نمره ابعاد 5گانه تسهیم دانش به ترتیب عوامل ساختاری 46/ 0±7/2، راهبردهای رهبری 54/ 0±66/ 2، سیستم و فناوری 44/ 0±59/ 2، عوامل فرهنگی 51/ 0±47/ 2 و عوامل انسانی 52/0±46/2 به دست آمد. گویه "دریافت پاداش در مقابل اشتراکگذاری دانش" با میانگین 73/ 1 و انحراف معیار 82/ 0 کمترین نمره و گویه "بدون مشکل بودن سرعت تبادل دانش و اطلاعات موجود میان واحدها/قسمتهای سازمان" با میانگین 61/ 3 و انحراف معیار 97/ 0 بالاترین نمره در میان تمام گویههای مطالعه تعیین شد.