پرسشنامه سیستم پاسخ گویی به شکایات مشتری (ورزشی) : پرسشنامه سیستم پاسخگویی به شکایات مشتری توسط ملکی و دارابی (1387)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 4 گویه میباشد.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سیستم پاسخ گویی به شکایات مشتری (ورزشی)
گرکز (1394)، پایایی پرسشنامه سیستم پاسخگویی به شکایات مشتری را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 878/ 0 به دست آورده است که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط وی تأیید شده است