پرسشنامه سیستم مدیریت مشتری محور : پرسشنامه سیستم مدیریت مشتری محور کریستالیز و کریسوچو درسال 2013 و به نقل از دهبان در سال 1393 تهیه و تنظیم شده است.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سیستم مدیریت مشتری محور
در پژوهش دهبان (1393) روایی محتوایی این پرسشنامه تأیید شده است و پایایی این پرسشنامه از طریق روش آلفای کرونباخ 946/ 0 به دست آمده است. اعداد به دست آمده نشان از پایایی مطلوب این پرسشنامه دارد.