پرسشنامه رضایت مشتریان (CSQ)

کد : 932
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 4
نام انگلیسی پرسشنامه Customer Satisfaction Questionnaire
مخفف CSQ
نویسندگان زیمانسکی و هنارد
ابعاد پرسشنامه 1
سال انتشار 2001
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه رضایت مشتریان (CSQ) : پرسشنامه رضایت مشتریان توسط زیمانسکی و هنارد (2001)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 4 سوال می‌باشد.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.

ویژگی ­های روان­سنجی پرسشنامه رضایت مشتریان (CSQ)

زیمانسکی و هنارد (2001)، پایایی پرسشنامه رضایت مشتریان را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 86/ 0 به دست آورده­اند. شکی (1394)، نیز پایایی این پرسشنامه را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 87/ 0 بدست آورده است که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط آنها تأیید شده است.

محصولات مشابه