پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی : پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی توسط شکروی (1392)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 20 گویه است.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی
شکروی (1392)، پایایی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی را از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از70/ 0 به دست آورده است. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط وی تأیید شده است.