پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی

کد : 914
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 20
نویسندگان شکروی
ابعاد پرسشنامه 1
سال انتشار 1392
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی : پرسشنامه تاثیر شبکه­ های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی توسط شکروی (1392)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 20 گویه است.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.

 

ویژگی­ های روان­سنجی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی

شکروی (1392)، پایایی پرسشنامه تاثیر شبکه­ های اجتماعی بر تسهیل فرآیند آمیخته بازاریابی الکترونیکی را از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از70/ 0 به دست آورده است. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط وی تأیید شده است.

محصولات مشابه