پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان

کد : 868
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 15
نویسندگان خدایاری
ابعاد پرسشنامه 1
سال انتشار 1392
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان : پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف­کنندگان توسط خدایاری (1392)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 15گویه می‏باشد.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.

ویژگی­های روان­سنجی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان

خدایاری (1392)، پایایی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف­کنندگان از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از 70/ 0 درصد به دست آورده است که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط وی تأیید شده است.

 

محصولات مشابه