پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان : پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرفکنندگان توسط خدایاری (1392)، تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه دارای 15گویه میباشد.اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻓﺎﻗﺪ زﯾﺮﻣﻘﯿﺎس ﺑﻮده و به صورت ﺗﮏ ﻋﺎﻣﻠﯽ اﺳﺖ.
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان
خدایاری (1392)، پایایی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرفکنندگان از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالاتر از 70/ 0 درصد به دست آورده است که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط وی تأیید شده است.