خادمی (1393) در مطالعهای به بررسی پایایی این پرسشنامه پرداخته است. مشتریان بانک ملی استان مازندران جامعه آماری این پژوهش را تشکیل می دادند که بر اساس فرمول نمونه گیری از جامعه نامحدود تعداد384 نفر نمونه آماری بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ (0.781) محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل دادهها ابتدا با استفاده از آزمون کولموگروف-اسمیرنف، نرمال بودن توزیع داده ها بررسی شد و سپس با استفاده از آزمون دوجمله ای معناداری فرضیه ها مورد سنجش قرار گرفت نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که موانع (روانشناسی، فنی، مخاطرهای، مالی) برمقاومت در پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتری تاثیر دارد.