پرسشنامه بررسی علل مقاومت در برابر پذیرش بانکداری تلفن همراه (نرم ‏افزار همراه بانک)

کد : 1929
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 16
نویسندگان خادمی
ابعاد پرسشنامه 1
سال انتشار 1393
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه بررسی علل مقاومت در برابر پذیرش بانکداری تلفن همراه (نرم ‏افزار همراه بانک) : پرسشنامه بررسی علل مقاومت در برابر پذیرش بانکداری تلفن همراه (نرم ‏افزار همراه بانک) توسط خادمی (1393) تهیه و تنظیم شده است و شامل 16 گویه می­باشد.پرسشنامه بررسی علل مقاومت در برابر پذیرش بانکداری تلفن همراه (نرم ‏افزار همراه بانک) به صورت تک مؤلفه ­ای می­باشد.

ویژگی­ های روان­سنجی پرسشنامه بررسی علل مقاومت در برابر پذیرش بانکداری تلفن همراه (نرم ‏افزار همراه بانک)

خادمی (1393) در مطالعه­ای به بررسی پایایی این پرسشنامه پرداخته است. مشتریان بانک ملی استان مازندران جامعه آماری این پژوهش را تشکیل می دادند که بر اساس فرمول نمونه گیری از جامعه نامحدود تعداد384 نفر نمونه آماری بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. پایایی پرسشنامه­ با استفاده از آلفای کرونباخ (0.781) محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده­ها ابتدا با استفاده از آزمون کولموگروف-اسمیرنف، نرمال بودن توزیع داده ها بررسی شد و سپس با استفاده از آزمون دوجمله ای معناداری فرضیه ها مورد سنجش قرار گرفت نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که موانع (روانشناسی، فنی، مخاطره­ای، مالی) برمقاومت در پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتری تاثیر دارد.

محصولات مشابه