پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان

کد : 864
به اشتراک بگذارید :
عمومی
تعداد سوالات 12
نویسندگان یعقوبی و همکارن
ابعاد پرسشنامه 3
سال انتشار 1394
۱۵,۰۰۰تومان

پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان : پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان توسط یعقوبی، رهی و بهادری (1394)، تهیه و تنظیم شده است كه این پرسشنامه دارای 12 گویه می‏باشد.

 

ویژگی­های روان­سنجی پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان

یعقوبی و همکاران (1394)، پایایی پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 79/ 0درصد به دست آورده­اند که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط آنها تأیید شده است.

 

محصولات مشابه