پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان : پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان توسط یعقوبی، رهی و بهادری (1394)، تهیه و تنظیم شده است كه این پرسشنامه دارای 12 گویه میباشد.
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان
یعقوبی و همکاران (1394)، پایایی پرسشنامه آثار مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان را از طریق ضریب آلفای کرونباخ 79/ 0درصد به دست آوردهاند که نشان از پایایی مناسب این پرسشنامه دارد. همچنین روایی این پرسشنامه نیز توسط آنها تأیید شده است.