کلب (1985) در مطالعه ای، ضریب اعتبار سیاهه سبک های یادگیری را با روش آلفای کرونباخ بین 73/ 0 تا 88/ 0 و با روش دو نیمه کردن 71/ 0 تا 80/ 0 گزارش کرد. همچنین روائی این پرسشنامه را تأیید کرده است. خدادادی اندریه (1393)، ضرایب همبستگی برای شیوه یادگیری تجربه عینی 72/ 0، برای شیوه یادگیری مشاهده تأملی 68/ 0، برای شیوه یادگیری مفهومسازی انتزاعی 76/ 0، و برای شیوه یادگیری آزمایشگری فعال 68/ 0 گزارش کرده است. کاپلن و کیز (1995) ، ضریب آلفای کرونباخ 12/ 0 تا 77/ 0 را برای هرچهار مقیاس تجربه عینی، مفهومسازی انتزاعی، آلفای کرونباخ 77/ 0 مشاهده تأملی و آزمایشگری فعال آلفای کرونباخ 40/ 0 و همچنین همبستگی 18/ 0 تا 48/ 0 در بین چهار مقیاس به دست آورد. یار محمدی (1379) آلفای کرونباخ 74/ 0 برای شیوه یادگیری تجربه عینی، 71/ 0 برای شیوه یادگیری مشاهده تأملی 68/ 0 برای شیوه یادگیری مفهومسازی انتزاعی و شیوه یادگیری آزمایشگری فعال 72/ 0 بدست آورد.