روايي پرسشنامه سنجش ميزان هويت اجتماعي برند در تحقيق دهدشتي (1391) مورد تأييد قرار گرفته است. پایایی آن بالاتر از 7/ 0 بهدست آمده است. در تحقيق پورمراد (1394) جهت حصول اطمينان، روايي محتوايي و صوري آن توسط اساتيد متخصص مدیریت ورزشی تأييد شد و پایایی دروني از طریق آلفای کرونباخ 83/0 بهدست آمده و پایایی زمانی آن از طریق پیشتست و پستست در ابتدا بین 30 نفر از دانشجویان تربیت بدنی توزیع شود و جمعآوری کرده و بعد از دو هفته مجدداً برای همان 30 نفر توزیع و جمعآوری گردید و با استفاده از ضريب همبستگي، بالاي 8/ 0 به دست آمد.